I’m getting sick of designer houses adding EDP in

I’m getting sick of designer houses adding EDP in all of their releases and the shit ends up performing like cucumber water (witcha Eau De Punk ass)

15 Comments

  1. Miguel Angel Ramos says:

    More money. It’s probably the same shit inside the bottle

  2. Emilio Huerta says:

    Lmao??? hit it right on the money!

  3. Brad Woolslayer says:

    EDP is the new EDC.

  4. Darryl Smith says:

    Now it’s just flat out parfum

  5. Eric Smith says:

    Tell that to Chanel! ?

  6. Vic Kalchev says:

    Hey man, you hating on cucumber water?

  7. Nando Medina says:

    they’ll purposely release an EDT and wait around a year to follow up with the EDP. Shame shame. we fall for it every time.

  8. Liam Barrett says:

    Hey man, you hating on cucumber water?

  9. Alec Sanchez says:

    they’ll purposely release an EDT and wait around a year to follow up with the EDP. Shame shame. we fall for it every time.

  10. Omar Aladdin says:

    We never learn bruh lol

  11. Mark Corpuz says:

    Carlos Munoz sometimes i think they already have the EDP formulated. or they formulate it as EDP and water it down. smh

  12. Khiesah Imeccah says:

    I have a conspiracy theory that a lot of higher end designer houses intentionally make their EDTs perform like Michael Jackson at a concert held tomorrow so they can release an EDP they already have waiting in the wings, thus essentially having found a way to flog you the same shit twice.

  13. Malia Sotofuentes-Pratt says:

    I completely agree. That shit is ????

Leave a Reply